20 Haziran 2014 Cuma

Benim Adım Gültepe Ne Zaman Başlayacak?

Yönetmenliğini Zeynep Güney Tan'ın yapacağı Kanal D'nin en iddialı yeni sezon dizilerinden birisi olan Benim Adım Gültepe'nin başrol oyuncuları ise Mete Horozoğlu ve Ayça Bingöl olarak karşımıza çıkıyor.Başarılı oyuncuların yanı sıra henüz cast çalışmaları devam eden dizinin oyuncu kadrosunun kalabalık olacağı ve sağlam isimlerin de dahil olacağı gelen haberler arasında.Benim Adım Gültepe Ne Zaman,Hangi tarihte başlayacak diyorsanız yazımızın devamını okuyabilirsiniz.Bilindiği üzre bir çok dizi sezon finali yaptı çoğuda istenmeyen son olarak final yaptı.Kanal D yönetimi ise bu geçen sezonda istediği verimi alamadığı için bir çok diziyi de erkenden bitirdi.Seneye böyle bir sıkıntı yaşamak istemeyen Kanal D yeni yapımlarla iddialı bir şekilde yeni sezona girmeyi hedefliyor.

Ayça Bingöl ve Mete Horozoğlunun başrollerini paylaşacağı yeni yaz dizisi Benim Adım Gültepe eylül ayında ekranlarımızda olacaktır.

0 yorum:

Yorum Gönder